Gå til innhold

Kjerneverdier

Våre 5 kjerneverdier har vært sentrale for oss gjennom hele vår historie, og er prinsipper som alle i vår organisasjonen gjør sitt beste for etterleve.

  • Publisert: 22.11.17

KJERNEVERDIER

De 5 kjerneverdiene vi har definert som en del av vår nye forretningsfilosofi har vært sentrale for oss gjennom hele vår historie, og er prinsipper som alle våre ansatte har satt seg villige til å fundamentere enda grundigere i organisasjonen vår.

Kundeorientering står i sentrum

Ved å fokusere på hva kundene våre ønsker skal vi tilby topp kvalitet og service som tilfredsstiller dine ønsker og forventninger.

Vi samarbeider

Gjennom samarbeid og kommunikasjon med alle rundt oss skal vi skape synergier og bevissthet på hva vi gjør. 

Vi tar utfordringer

Vi skal sammen strekke oss mot nye muligheter med kreativ tankegang og fremoverlent lidenskap. 

Vi er menneskeorientert

Hyundais fremtid ligger i hendene til hver enkelt ansatt. Vi gjør alt vi kan for å utvikle en kultur med respekt for hvert enkelt menneskes talent og våre kunders behov. 

Vi tror på et globalt verdenssamfunn

Vi respekterer at folk er forskjellige. Vi vil tilby reelle verdier for alle, slik at vi blir ønsket og respektert.

Back to top