Gå til innhold

Varme i rattet gjør vinterkjøring mer behagelig

Har du først opplevd å sette deg inn i en bil med varme i rattet etter å ha skrapt bilrutene for is, finnes ingen vei tilbake.

  • Publisert: 16.01.17

Tenk deg en kald morgen med litt dårlig tid. Før jobben skal du kanskje levere minstemann i barnehagen eller på skolen. Ute er det surt og kaldt. Da er det deilig å ha en bil med både oppvarmet ratt, anti-dugg funksjon og setevarme for sjåfør og passasjer.

Rattvarme som standard

Det er flere bilmerker som leverer biler med varme i rattet, men ikke alle har det som standardutstyr. Alle Hyundais modeller leveres med oppvarmet ratt, og på de fleste modellene er oppvarmet ratt og tre-trinns setevarme standard – selv på rimeligste utstyrsversjon.

I Tucson er både rattvarme og tre-trinns setevarme standard.

Relaterte artikler
Teknologi

Elbilen som kjører 800 km og fylles opp på fire minutter

På bilmessen i Geneve i mars 2017 viste Hyundai frem en smakebit på neste generasjon hydrogenelektrisk bil under det foreløpige navnet Future Eco (FE). Nyvinningen får en rekkevidde på over 800 kilometer. Og du trenger ikke vente lenge; allerede i 2018 er den her!

Back to top