Gå til innhold

Hyundai viser kreative krefter under Milan Design Week

For oss handler godt design om å skape de riktige koblingene til den rette tiden. Dette ønsker vi å vise frem under årets Milan Design Week.

  • Publisert: 27.03.19

Under Milan Design Week, som går av stabelen mellom 9-14 april vil vi i Hyundai gi besøkende et innblikk i vår innovative visjon om hvordan å skape en best mulige kjøreopplevelse, i en ny tid bestående av selvkjørende biler. Under konseptet «STYLE SET FREE» kombineres kvalitet, materiale, plass og tid for å designe en personlig opplevelse for sjåfør og passasjerer.

 

Wonhong Cho Executive Vice President and Chief Marketing Officer at Hyundai Motor
Milan Design Week er det perfekte stedet å vise «STYLE SET FREE», som kreativt demonstrerer hvordan Hyundai tolker en unik kundeopplevelse i fremtidens biler. Wonhong Cho Executive Vice President and Chief Marketing Officer at Hyundai Motor

Under arrangementet vil vi også for første gang introdusere Smart Docent, en lydguide for selve utstillingen. Smart Docent vil også fungere ved fremtidige Hyundai arrangementer.

I tillegg vil vi under arrangementet tilby en paneldiskusjon 9 april med bransjeledere i samarbeid med det globale mediemerket Monocle. Paneldeltakerne består blant annet av Tyler Brûlé, landskapsarkitekt og urbanist Winy Maas, verdensberømt livsstil- og trendspesialist Li Edelkoort og bildesigner Sangyup Lee.

For de som ønsker å delta i diskusjonen, kan man sende inn sine opplysninger på registeringssiden til hyundai.guide.

Hyundai Motor Company_MDW 2019.png

Relaterte artikler
Annet

På tur med Hyundai – Skarsvåg/Honningsvåg

71 grader nord ligger Honningsvåg, ofte omtalt som verdens nordligste by. Byen er kjent for sitt rike kulturliv med livlig turisttrafikk om sommeren. En liten kjøretur unna kan man ta turen til verdens nordligste fiskevær, Skarsvåg der du kan oppleve den vakre Kirkeporten. Med #påturmedhyundai ønsker vi å dele opplevelsene våre fra veien, og håper du vil være med på å gjøre det samme!

Annet

Å tegne en bil er fremdeles en kompleks og utfordrende oppgave

Oppdraget var å skape en bil for et bredt lag av europeiske kunder, en folkets bil. To av bilverdenens unge designtalenter, Michel Glenisson (33) og Geoffrey Desembry (27) fikk jobben, henholdsvis med ansvar for interiør og eksteriør. Hyundais i30 var den første nye bilen de to designtalentene fikk ansvaret for, svært tidlig i sine karrierer.

Back to top