Gå til innhold

Hyundai hyller kvinnefotball i Paris

Who run the world?

  • Publisert: 20.06.19

Parallelt med fotball-VM skaper vi i Hyundai blest om kvinnefotball i Paris. Oui, oui!

Vi har nemlig åpnet det helt unike museet FIFA World Football Museum. Med utstillingen Women’s Game settes kvinnefotballen i søkelyset.

Publikum får servert en helstøpt fotballopplevelse med historier fra den første offisielle turneringen i Kina 1991, berettelser fra FIFA Women´s World Cups (fra 1991-2015) og den siste turneringen i Frankrike. Hver enkelt del av utstillingen viser unike, originale gjenstander og drakter som bærer fascinerende historier fra spillerne. Utstillingen inneholder også helt spesielle biografier, men viktigst av alt; dette er en trampeklappende hyllest til kvinnefotballen og den utviklingen idretten har hatt. Noe vi i Hyundai stiller oss 100% bak.


Utstillingen presenteres i samarbeid med FIFA World Football Museum og er ett av mange initiativ fra oss i Hyundai. Vi bærer stolt fanen som fremmer kvinnefotball, en grunntanke som føyer seg inn i rekken med flere av våre verdier. Det være seg lidenskap for fotball, Fair Play og det å alltid ha et fremtidsrettet blikk på klima og et konstant fokus på å redusere utslipp.

Slagordet som best beskriver utstillingen er True Passion. Og det er nettopp det disse kvinnene har. Vi ønsker deg velkommen til en berikende utstilling som løfter kvinnene opp dit de skal være, - på gullstol.

Igjennom fotball - VM, og True Passion-kampanjen har vi i Hyundai virkelig vist vår støtte og engasjement i kampen for en likestilt fotballsport.

 

Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer i Hyndai Motor
Vi mener lidenskapen for biler og fotball går hånd i hånd. Begge parter etterstreber frihet, begeistring, kreativitet, skjønnhet og perfeksjon. Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer i Hyndai Motor

Mer enn 4200 skuelystne så utstillingen under åpningshelgen, så alt ligger til rette for mye folk hos FIFA World Football Museum.

Se den viktige og helt spesielle utstillingen på Nelson Mandela Park in Les Halles fra 15 juni – 7 juli

 

 

 

 

Relaterte artikler
Annet

Bli en Hyundai Fair Play-ambassadør under årets Norway Cup

Hyundai er i 2019 stolt hovedsponsor av Norway Cup. Vi inviterer alle lag som skal eller har tenkt å delta på årets turnering, til å melde sin interesse om ønske å bli Hyundai Fair Play-ambassadører under turneringen. Dere vil da ha muligheten til å bli «Årets Hyundai Fair Play-ambassadørlag», og vinne et VIP-opphold under Norway Cup. Vinnerne vil være ett jente- og ett guttelag.

Annet

På tur med Hyundai – Trondheim

Kjente attraksjoner, kortreiste delikatesser og god stemning – velkommen til Trondheim! Med #påturmedhyundai ønsker vi å dele opplevelsene våre fra veien, og håper du vil være med på å gjøre det samme.

Annet

Opplev Irland på fire hjul

Det er ikke bare vakkert landskap og en varm velkomst som gjør Irland til et populært reisemål. Landet huser noen av de mest fantastiske kjørerutene i verden, så hvorfor ikke utforske øya i irenes favorittbil, Hyundai Tucson?

Back to top