Gå til innhold

Hyundai hyller kvinnefotball i Paris

Who run the world?

  • Publisert: 20.06.19

Parallelt med fotball-VM skaper vi i Hyundai blest om kvinnefotball i Paris. Oui, oui!

Vi har nemlig åpnet det helt unike museet FIFA World Football Museum. Med utstillingen Women’s Game settes kvinnefotballen i søkelyset.

Publikum får servert en helstøpt fotballopplevelse med historier fra den første offisielle turneringen i Kina 1991, berettelser fra FIFA Women´s World Cups (fra 1991-2015) og den siste turneringen i Frankrike. Hver enkelt del av utstillingen viser unike, originale gjenstander og drakter som bærer fascinerende historier fra spillerne. Utstillingen inneholder også helt spesielle biografier, men viktigst av alt; dette er en trampeklappende hyllest til kvinnefotballen og den utviklingen idretten har hatt. Noe vi i Hyundai stiller oss 100% bak.


Utstillingen presenteres i samarbeid med FIFA World Football Museum og er ett av mange initiativ fra oss i Hyundai. Vi bærer stolt fanen som fremmer kvinnefotball, en grunntanke som føyer seg inn i rekken med flere av våre verdier. Det være seg lidenskap for fotball, Fair Play og det å alltid ha et fremtidsrettet blikk på klima og et konstant fokus på å redusere utslipp.

Slagordet som best beskriver utstillingen er True Passion. Og det er nettopp det disse kvinnene har. Vi ønsker deg velkommen til en berikende utstilling som løfter kvinnene opp dit de skal være, - på gullstol.

Igjennom fotball - VM, og True Passion-kampanjen har vi i Hyundai virkelig vist vår støtte og engasjement i kampen for en likestilt fotballsport.

 

Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer i Hyndai Motor
Vi mener lidenskapen for biler og fotball går hånd i hånd. Begge parter etterstreber frihet, begeistring, kreativitet, skjønnhet og perfeksjon. Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer i Hyndai Motor

Mer enn 4200 skuelystne så utstillingen under åpningshelgen, så alt ligger til rette for mye folk hos FIFA World Football Museum.

Se den viktige og helt spesielle utstillingen på Nelson Mandela Park in Les Halles fra 15 juni – 7 juli

 

 

 

 

Relaterte artikler
Annet

Hva sier bilfargen om deg?

Man skal ikke kjøre langt ut i trafikken før man er omgitt av ensformighet. Men hvorfor er det slik at de fleste av oss velger sort, sølv eller grå bil?

Annet

På tur med Hyundai – Den Blå Brygge

Blå himmel og vindstille? Kom deg ut på tur! Ta med deg familie og venner og opplev alt det vakre Norge har å by på. Med kampanjen #påturmedhyundai ønsker vi å dele våre opplevelser fra veien, og håper du vil være med på å gjøre det samme.

Annet

Hyundai og by:Larm skaper søt musikk.

Hyundai innleder samarbeid med den anerkjente festivalen by:Larm. Under årets festival vil vi som en av festivalens hovedsponsorer dele ut den prestisjetunge Hyundai Nordic Music Prize.

 

Back to top