Gå til innhold

Dette er bare begynnelsen

Vi i Hyundai viser i ny kampanje, hva de som ikke gir opp kan få til!

  • Publisert: 26.11.18

Med vellykkede lanseringer av våre mange miljøvennlige biler har vi i Hyundai tatt en markant posisjon i det norske markedet de siste årene. Sist ut var lanseringen av KONA electric der målgruppen nærmest har gått mann av huse for å sikre seg elbilen med lang rekkevidde til en folkelig pris. TV2 og Broom skrev nylig om hvordan vi knuser konkurrentene

Vi rekker nærmest ikke å registrere alle bestillingene raskt nok, før vi lanserer en ny banebrytende modell. Hyundai NEXO er en hydrogenelektrisk bil med rekkevidde på omtrent 666 km. Den slipper kun ut ren vanndamp og renser luften når den kjører. 

Å utvikle biler som er snille mot miljøet, og i tillegg dekker alle behov, kan fremstå ganske usannsynlig, men vi i Hyundai gir oss ikke. Det er vår nye Hyundai NEXO beviset på. Allikevel er dette bare begynnelsen. Vi har ledet utviklingen av brenselcelleteknologien helt siden vi begynte med forskning og utvikling på feltet i 1998. I 2013 var vi de første som startet kommersielt salg av en hydrogenbil, da ix35 ble lansert. Vi ble dermed den første bilprodusenten som satte en hydrogenbil i serieproduksjon.

Helt nye NEXO er en unik hydrogen-SUV som kombinerer toppmoderne teknologi og futuristisk design med lang rekkevidde. Den aerodynamiske utformingen gir helt nye NEXO et design som skaper assosiasjoner til vann som er det eneste utslippet fra denne bilen.

Markedsdirektør Christian Stenbo
Dette er en veldig spennende kampanje, som vi synes reflekterer evnen og viljen som ligger i vårt merke og i innsatsen til enkeltmennesker som ønsker å nå lengst. Markedsdirektør Christian Stenbo

I en kampanje vi lanserer i disse dager, forteller vi nettopp om det å ikke gi seg. Noen mennesker bestemmer seg for å nå mål ingen trodde var mulig. Dette kjenner vi i Hyundai oss igjen i. Hvordan man må holde fokus, brette opp ermene og aldri gi seg, tross motgang. På samme måte som en danser må terpe og for å kunne utføre den perfekte piruetten, en toppkokk må finjustere en rett og finne de aller beste råvarene, en hockeyspiller må bite tennene sammen og stå på selv om musklene verker, eller en hekkeløper må stå opp og stå på – selv når man tror at det kanskje hadde vært like greit å gi opp... 

 

Relaterte artikler
Bilnytt

Hyundai og Vodafone

Hyundai og Vodafone sikrer det nyeste innen infotainment systemer – lanseres i 2019.

Bilnytt

Her er Hyundais nye KONA

Hyundai bygger videre på sin SUV-suksess med nye KONA. Santa Fe og Tucson har vist vei og nå skal selskapet nå frem til nye moderne kundegrupper og bidra til at selskapet blir det største asiatiske merket i Europa.

Back to top